Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd heeft om een retour aan te vragen. Indien de producten gebruikt/geopend zijn kunnen deze niet geretourneerd worden! Alleen als er sprake is van schade aan het product of een stoffout, kunt u het pakket retourneren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor allergische reacties en dit is geen legitieme reden om uw product te retourneren. Bekijk de instructies op onze product pagina om de kwaliteit goed te houden.

Wanneer u het product retourneert, moet het in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Daarnaast heeft u een kwitantie/factuur of betalingsbewijs nodig.

Om een retourzending in gang te zetten, kun je de stappen volgen zoals beschreven op het retourformulier. Als uw retourzending geaccepteerd is, kunt u de artikelen sturen naar het adres dat vermeld staat op het retourformulier. Producten die zonder verzoek worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd. Dollightful betaalt de retourkosten niet, deze dienen door de klant zelf betaald te worden. De klant is er dan ook verantwoordelijk voor dat de retourzending in goede staat aan ons wordt geretourneerd.

Voor verdere vragen kunt u altijd contact met ons opnemen via het e-mailadres info.dollightful@gmail.com

SCHADE EN PROBLEMEN
Wij verzoeken u bij ontvangst uw bestelling te bekijken en direct contact met ons op te nemen indien uw bestelling beschadigd is of indien u het verkeerde product heeft ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en verhelpen.

TERUGBETALING
Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, nemen wij contact met u op. Dan laten wij u weten of de retourzending is goedgekeurd of niet. Bij goedkeuring krijgt u automatisch uw geld terug via de door u gebruikte betaalmethode. Na goedkeuring van de retourzending ontvang je binnen 3 tot 5 werkdagen je geld.

RETOURFORMULIER
Het retourformulier kunt u hier downloaden.